HOME TUTORIAL OWNER BLOGSHOP

Jun 24, 2013

Demam, batuk, selsema, dan sakit mata

Assalamualaikum pembaca. Rasanya saya dah lama tak tinjau blog saya, HACUM! (Alhmdulillah) hmm.. Saya dapat demam ni, sakit-sakit badan dah ni. Tapi saya kuatkan lah jugak semangat nak update blog, ini pun dah hari keenam, boleh jadi seminggu demam kalau esok still badan panas. 

Orang kata, Allah bagi penyakit sebab nak hapuskan dosa silam kita sedikit demi sedikit. :') Jadi, kena sabar menghadapi demam dengan keadaan dekat luarnya lagi (Jerebu) Allah nak uji kita ni, Allah nak kita sabar. Esok, Masjid Negara nak buat solat hajat, mintak hujan turun lebat ;') Actually saya pun buat jugak dalam diam.. Sebab saya terKENA (Demam) !

Oklah, saya sakit mata ni, tak boleh lama-lama taip, karang pening, takde sape tolong... diri sendiri kena buat -_- Ok Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment