HOME TUTORIAL OWNER BLOGSHOP

Oct 31, 2013

Kamsis Day July-Dec 2013

Assalamualaikum all readers.. Hehe.. update pagi-pagi bute ni.. ish terok kan? Haha, sambil ulang kaji nie ( tapi update blog? ) Alaaa... rileks la malam masih muda.. Haha.. Saya nak rehat jap, tetibe pulak teringat yang blog saya ni dah lama tak update, kalau boleh nampak ketebalan habuknya, saya rasa habuk setebal dictionary saya kot? Haha (Tak lawak ponn)

Sabtu yang lepas dekat kpmb ada buat Kamsis Day. So hanya untuk budak-budak kamsis, budak luar not allowed.. (Eh suke-suke hati je) Hesh memandai je nazira ni, sebenarnya boleh tapi khusus buat pelajar yang tinggal dekat kamsis lah.. Memang meriah sangat! Serasa saya lah, pada hari tu, saya rasa sangat gembira sebab saya dapat bergambar dengan Ketua Blok Kamsis saya! Siyes saya suka Kak Mun (Bukan Lesbi! Astaghfirullahalazim) Sebab Kak Mun seorang yang tegas tapi comel cantik gitu.. Bak kata Sharifah Sakinah ( Comel je... Cute je... Cantik je...) Hehe...



Time Malam Kamsis Day tu saya dengan kawan-kawan saya duduk bahagian depan sekali. Almaklumlah mata dah rabun tapi mengada-ngada tak nak pakai cermin mata, beli mahal-mahal tapi tak pakai (Bak kata mak saya -_-) Hehe... Tapi kalau duduk depan best, dapat menikmati ruang, dapat menikmati kesejukan, dan paling penting dapat menikmati kelapangan mata sebab! kalau duduk belakang mesti nampak kepala orang dulu baru nampak apa yang kite nak tengok. Kalau duduk depan amatlah memuaskan hati.. Huhu...

with depa semua (Aziqah*Ieyka , Fazliyana*Nana , Asyikin*Iekin)

Okay okay, dah taknak panjangkan cerita, motif saya nak update blog ni sebab saya nak bagi tawu yang saya dah besar ! Haha,, takdelah gurau.. Hehe Sebenarnya saya nak bagi comment persembahan dari kamsis saya sendiri *KAMSIS KHADIJAH KPMB* Siyes persembahan dari kamsis saya lah yang paling gempak (Gempak lah sangat!) Well hello kepada orang yang kata persembahan kamsis khadijah tak best tu, Please lah best lah weh! -_- Eleh jealous lah tu sebab Kak Mun dapat KEK ken!? Mengaku jelah! (Kbye!)

Persembahan dari Kamsis saya ni gempak sebab diorang buat video secara live.. Sangat CUTE! ADORABLE! MAKBLE! AYAHBLE LAH! haha! memang best, and yang paling saay takkan lupa bila nampak Kak Mun tunduk rasa sebak sebab budak-budak Sem 1 dari kamsis saya buatkan video yang paling best and maybe ni firstime kot Kak Mun dapat video official pasal dia untuk dia.. :') AUWW

Okaylah readers, dah larut selarut malam dah ni. Mata pun dah sekuyu kuyu ikan puyu (Pe kau merepek ni?) Assalamualaikum Readers yang comel kacak cute miut :)

No comments:

Post a Comment