HOME TUTORIAL OWNER BLOGSHOP

Nov 1, 2013

Alang-alang rumah dekat Taman Pelangi Semenyih, best jeee untung jeee bertuah jeee !

Assalamualaikum readers, hari ni saya rasa rajin pulak nak update sebab sesuatu yang gembirakan hati saya. Hehe... Sebelum tu nak cerita saya baru balik dari Tesco, and then hari ni duit dah masuk. Saya ingatkan dapat RM300 rupa-rupanya bulan ni just dapat RM150 je.. Nasib baiklah kakak Nabila (Roomate kite) ikot sekali pergi Tesco.Maybe sebab final exam ni kot, ken separuh bulan je time final (Maybelah kot?)

(Gambar hiasan) 

Sebab saya update blog ni sebab! Hehe,, almaklumlah sebelum-sebelum ni jarang pulak nak update ken ^^ hehe.. saje je.. Sebena-bena nya saya perhatikan seseorang, hari ni dia pakai baju warna biru, baju dia berbaju melayu dah berwarna biru gelap. Dia seorang tinggi lampai dan dia pelajar HND :) 

(macam ni lah warna baju yang dia pakai ^^)

Tak silap saya hari rabu hari tu dia ada azan dekat surau, azan untuk solat bila tu, tak boleh lah bagi tawu (Biar tuan punya badan ni jela tawu) Hehe.. Saya rasa dia mesti seorang yang alim dan anak yang soleh. Saya tawu saya takdelah sebaik-baik orang yang beriman. Hmm ^^ Tapi memang tenang bila nampak dia. 

(gambar hiasan)


Okay-okay, dah takmaw cite pasal dia lagi. La ni nak cite pasal dah ready ke belum nak hadap Final Exam untuk next week nanti. First Exam pada hari Rabu, Isnin dengan Selasa cuti sebab Raya bagi orang-orang India (HAPPY DEEPAVALI AWAK ^^) So, ready sikit je.. Malam ni nak study lagi.. Study study study (Iyeke study?) Hehe.. Malam ni tak tido kamsis, sebab study week ken boleh tido dekat rumah, alang-alang rumah dekat Taman Pelangi je, ape kate tido kat rumah je.. best je... untung je.. bertuah je!! ^_^

Kepada sesiapa yang akan hadapi final exam jugak, Good Luck ^^ Insyaallah kita boleh buat!




No comments:

Post a Comment