HOME TUTORIAL OWNER BLOGSHOP

Nov 2, 2013

Nak beli tudung tapi rambang mata! cantik sangat!

Assalamualaikum readers... Tibe-tibe rasa macam asyik nak ber update blog comel saya ni je (Comel ke?) Hehe.. Saya update blog kali ni bukan sebab nak update pasal story saya tapi sebaliknya nak buat surprise sikit. (Surprise ke nazira oi??) Surprise nye iaitu nak promote tudung terbaru. Nak tawu tak, tudung ni dekat mana-mana pasaran belum progress lagi tudung macam ni. Tudung ni tudung bawal tapi ala-ala tudung sarung. Seriously memang sangat cantik dan harganya pun berpatutan.








Actually saya pun belum beli lagi tudung ni, sebab tengah tunggu elaun masuk je dan Insyaallah lah saya akan borong tudung-tudung ni. Haha (Bile agaknye nak beli tu?) Saya sendiri pun terpegun nak beli tudung macam yang F&A Sweethouse reka tu. Nampak macam cute, tapi kalau saya pakai bertambah cute lah kot? Bhahahaha (Cute tapi first last kot) tapi yang menjadi masalahnya nanti saya rambang mata tak tawu nak order yang mana, rasa macam nak order semua pun ada jugak taw! grr... hurm! Saya tak sabar nak pakai tudung ni, cume tengah tunggu elaun masuk je! Serious nak sangat pakai tudung dari F&A Sweethouse ni.

OK KALAU KORANG BERMINAT NAK MEMBELI TUDUNG TERBARU INI, BOLEH LAH LAYARI FACEBOOK F&A SWEETHOUSE. DI SINI KORANG BOLEH RUNDING DAN MENGIKUT TERMA DAN SYARAT :)

Now now! Saya nak cakap ni, saya nak sangat tengok filem HIGHLAND TOWER yang keluar dekat cinema sekarang ni! Dengar kate filem tu base of true story, so rasa macam nak pergi cinema nak pi tengok filem seram tu. Umi saya pun ada bagi tawu yang Highland tower ni sangat 'keras'. Sebab tempat tu keras sebab bangunan tu runtuh kot. Umi kata penghuni apartment mewah Highland Tower tu ramai, tapi waktu menyelamatkan mangsa, cuma 2 mayat sahaja yang jumpa. Mayat yang jumpa tu pun, Pembantu rumah warga indonesia dan mayat pembantu rumah tu mati sambil memeluk mayat kanak-kanak. So mana mayat yang lain? serious creepy. Tapi tak tahu lah cerita ni betul ke tidak. Maklumlah kita tak boleh percaya sangat, bahaya syirik :)

No comments:

Post a Comment