HOME TUTORIAL OWNER BLOGSHOP

Dec 16, 2013

The most variety show (Dad Where Are Going)

Assalamualaikum readers tercinta. Kali ni saya nak cite pasai my most favourite korean variety show. Maklumlah cuti sekolah kalau dah tak ada gi mana-mana, so saya luangkan masa tengok movie tengok Running man. Sebelum ni saya suka tengok Running man je, but now saya dah jumpe cite baru 'Dad Where Are You Going'.

Dad Where Are You Going ni memang best kalau tengok. cite die pasal ayah dengan anak pegi trip. Compare dengan Running man, memang Running Man la paling best sebab banyak game. Kalau Dad Where Are You Going best jugaklah sebab ada budak-budak je, saya ni suke budak-budak (Yeke?) Ada 5 budak comel, Junsu, Jia, Min Gook, Jong Hyuk, last one is Yoon Hoo. Saya pling adore Junsu lah. Best sangat!


"Hi saya Junsu, comel tak saya pakai cekak yang bereben? Saya budak lelaki taw. Hehe


Hi saya Jia yang pakai baju kuning tu, Jia dengan Min Gook oppa :D



Annyeong! Saya Jong Hyuk, comel kan saya buat kucing? Meow~


Heyyo.. Saya Yoon Hoo, Saya model ni Hehe.. 

Semua ni bawah 9 tahun. Diorang kecik-kecik pandai buat lawak, haha pelapis Running man la ni kot?? (memandai je) Nak tawu umo diorang? Jom Jom meh tengok bawah ni


Kalau nak tengok boleh tengok dekat sini DAD WHERE ARE YOU GOING

Kay sampai sini jelah saya taip taip ekk.. penat hehe. bye SALAM :>

No comments:

Post a Comment