HOME TUTORIAL OWNER BLOGSHOP

Sep 9, 2014

Tahniah Kolej Profesional MARA Beranang


TAHNIAH TAHNIAH DAN TAHNIAH BUAT KONTINGEN
KPMB YANG TELAH MENJADI JUARA KASUKMA 2014 

Assalamualaikum readers yang disayangi. Entri kali ini agak seronok saya nak kongsikan. Walaupun saya tak menjadi peserta tapi sipi-sipi sebagai penyokong dah cukup kot. Hehe.. Alhamdulillah sebab Kolej saya menang dalam Kasukma untuk tahun ini. Untuk pengetahuan awak semua, termasuk tahun ini sudah kali ke-5 pasukan dari KPMB diraih sebagai Johan Keseluruhan.

Saya mestilah bangga sebab kolej saya yang menang. Saya update entri kali ni cuma untuk berkongsi perasaan bangga je. Hehe. Anyway tahniah buat kontingen yang raih semua pingat, penat lelah mereka lah KPM Beranang menjadi juara. Wah hebat-hebat. Tahniah semua yang bertungkus lumus.

*ini taklimat daripada Pengarah KPMB sebelum Kasukma bermula*


wuu.........Daebak! 

Johan
Bola tampar lelaki
Bola tampar perempuan

Bowling lelaki
Bowling perempuan
Ping pong

Naib johan
Netball
Badminton
Petanque perempuan
Tempat ketiga
Takraw
final esok
Bola sepak
Suku akhir
Chess
Futsal perempuan
Petanque lelaki
tahniahhh!!! 

wow.. teringin nak pegang. *tahniah* 

koraaaang!!! tahniah!!! hehe KPMB kena belanje diorang ni.... 

Korang memang hebat, dan terima kasih banyak-banyak kerana telah mengharumkan nama Kolej Profesional MARA Beranang. Tahniah semuanya. wuhuuu

No comments:

Post a Comment