HOME TUTORIAL OWNER BLOGSHOP

Apr 22, 2013

Lesen P oh lesen P!

Assalamualaikum readers.
Saya tawu tak seberape pon yang baca blog hodos saya niee... Huhu ( sedar diri bukan rendah diri )...
Harini saya last belajar kereta, rasanya gugup lagi ni. Sebab risau hari ini banyak yang tak kena, pulak tu cikgu yang ajar bawak kereta tu tak ajar sangat pun, cuma bawak keluar jalan raya je dia duduk sebelah. Masuk dalam je, terus tak ada sapa yang tolong ajarkan -,- hurmmm

Saya rasa berdebar-debar ni, sebab esoklah harinya, Esok saya akan naik kereta "PEMANDU SEDANG DIUJI". Okay serious, takut sangat-sangat sangat-sangat~~ Macam nak pergi berperang tawu tak! hum hum! Apa yang saya risau, part semua lah! takut mati enjin, takut tak lepas bukit, takut terlanggar line kuning, takut tak terbrek masa buat 3 penjuru. ARHHH!!!! RISAUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!

Tak silap saya esok sekali semua ada test, ujian untuk kereta dengan motorsikal sekali. Siapa yang ambek dua-dua lesen, PEH! LETIH OUH NAK NERVOUS! amboiiiii~ Saya sendiri yang just amek lesen kereta, berpeluh-peluh tengok kereta, macam nak muntah, apa lagi nak berdepan dengan motorsikal. Dulu saya ingat lagi sebelum nak ambil lesen ken, saya fikir senang je, senang je, tup tup til now, Nervous in me!!!


sempat lagi aku tangkap gambar >< Ish! ( tapi ni pun sorok-sorok Hehe )


Harap-harap Saya dapat lepas semua bahagian esok, dengan semangat from umi dengan ayah, YEAH! I will make it!! I will..  Hopefully dapat Penguji yang baik hati. And then, saya tak kisahlah dapat jalan satu or dua, tapi lebih baik jalan satu. Lagi mudah and then cepat sampai  Heheh.  Lesen P oh lesen P!