HOME TUTORIAL OWNER BLOGSHOP

Jun 27, 2013

esok kan saya kan nak pergi kan Familyday kan!

Assalamualaikum kepada yang sudi membaca belog tercinta saya ni. Hehe... 'Kenapa ku happy teramat-amat nih? Ishh' Saya tengah happy ni, sebab esok kan saya kan nak pergi kan Familyday kaaann... >< Tak faham? Ok ok, haha.. Esok saya nak pergi Familyday! Serious tak sabar sangat dah ni! Tapi happy harini kena berpada-pada ^^' almaklumlah bak kata orang tua-tua. ' Jangan suka sangat, nanti bertukar jadi duka ' Huishhh... taknak nek taknak! nak happy-happy, ok ok ! tak over dah! *merepeksorangsorang*


-see muke happy-


Esok Familyday pergi naik kereta je.. tak payah naik bas ^^ Sebab!!! Dekat jerrrr... Dekat sangatlah... Dekat gilerlah... (Dekat!dekat!Dekat mane!?) Hehe.. Dekat Port Dickson jer, kalau ayah saya yang tercinta bawa kereta, ok 1jam pon dah boleh sampai ^^ "Amacam! Ada sapa-sapa nak race dengan bapak gua?!" Eh, gurau-gurau! >< Ayah kita pandu cermatlah! Haha...

Port Dickson dekat area mana?? Ups dirahsiakan! Mana boleh bagi tahu, saya sendiri pun tak pernah pergi, mana boleh update pasal hotel yang saya nak pergi tu.. Tak syok kalau dah cerita.. Tunggu lepas saya menginap 3hari 2malam and then melantak makanan dekat sana! Haaah! Lepas tu baru boleh cerita ^^ Okay tak okay?? Okay kan... (Bunyi Cengkerik) Tapi harap-harap hotel kali ni cantik, bersih, besar, tak suram, taknak bilik yang berpemandangankan jalan raya -____-'' Actually, Familyday yg sebelum-sebelum ni kan, family saya ada lah dua tiga kali, dapat bilik yang berpemandangankan jalan raya, rumah kedai, ada sekali tu! Dapat pemandangan HUTAN yang sangat-sangat TEBALLLLL... (Apa perasaan anda?)

Sooo, hope sangat-sangat! Dapat bilik yang berpemandangan pantai, yang biru, nampak awan biru (Bukan sekarang musim Jerebu ke?), nampak orang main Jetski, nampak orang pakai bigini (Astaghfirullahalazim!) ^^ Harap-harap sangat! Tapi yg sebenarnya family saya dengan saya sekali, tak kisah sangat kalau dapat bilik yang tak best (mukaFake!) yelah, nak buat macam mana kan? dah tu bilik yg dibagi, duduk jelahh.. -.-

Btw nak bagi tahu, saya have 5 days more nak prepare ape-ape bagai ^^ before stay dekat KPM Bandar Penawar, Johor Bahru ><

No comments:

Post a Comment