HOME TUTORIAL OWNER BLOGSHOP

Jul 14, 2013

Orentasi 2013 dengan OC KPMB



Assalamualai wahai pembaca setia saya ni.. Hehe, almaklumlah ada juga yang sudi nak skodeng blog saya ni.. Eh, korang mesti nak tahu apa perkembangan saya tentang KPM yang saya nak masuk ni en en? Okay okay, ada good news, ada bad news die..

Sebelum ni kan saya ada update blog, pasal KPM Bandar Penawar dekat Johor Bahru. Tapi saya tak sempat pun nak tinggalkan air liur basi dekat sana, sebab saya dapat on the spot call dari KPM Beranang, KPM paling dekat dengan rumah saya. Hehe, memang terbaiklah! So, petang tu jugak pergi office KPM Bandar Penawar untuk mintak surat pertukaran supaya diluluskan dahulu. Lamalah jugak dari KPM Bandar Penawar sampai Batu Pahat.. Tapi kena slow-slow dulu, so balik kampung Maktok dulu. Yelah, kereta pun reti penat jugak takkan kita nak paksa dia kan? macam manusia, kena rushing mesti argue kan? So ^^ Rehat dekat rumah maktok dulu.

So, keesokan harinya umi dengan abang hantarkan pergi KPM Beranang.. (happy) Yang tak seronoknya -,
- Bilik kamsis yang saya nak duduk tu penuh dengan barang-barang senior. Saya yang nak kena tinggal dekat situ tu nampak macam tu, rasa macam " WHAT THE??! " Okay.. Nak buat macam mana kan.. So, malam tu saya just menumpang sampailah habis orentasi.. :( Hurmm gila tak best.. "Nasib baiklah aku ada kawan dengan KPM Beranang ni, Hafizah dengan Mimi Azman, kalau tak ade diorang aku tak tawu lah nak duduk dalam bilik mana.... -_-".

Okay, dah... takmoh sedih-sedih lagi.. Kita nak story pasal orentasi ni, hehe... Serious diorang (osi-osi) memang terbaik.. (canggini arh!*thumbsUp*) so, para pembaca, sampai sini sahaja saya update kay -_- puasa-puasa tak boleh penat sgt nanti nafsu mari.. Okay salam...









No comments:

Post a Comment