HOME TUTORIAL OWNER BLOGSHOP

Nov 18, 2013

You're the best mom i ever had.

Assalamualaikum kepada pembaca setia. Selamat bercuti semua, dan selamat menyambut bulan terakhir dalam tahun 2013. Korang dah sedia azam yang baru? (Tanya kat orang, diri sendiri dah ke belom) hehe.. saje tanye dekat korang padahal saya sendiri pun belum ready lagi. Maklumlah tahun baru mestilah azam baru kan.

Okay apa apa jelah ek? Saya tengah memikirkan sesuatu yang tak pasti. Patut tak hari jadi ibu kita, kita tak bagi apa apa? Maksud saya hadiah?? Saya nak buatkan kek tapi saya tak pandai. Buatnya kek tuh keras kebantun, malu dibuatnya nanti. Lagipun bahan-bahan tak beli dan jugak! umi saya tak kerja, suri rumah sepanjang masa jadi tak mungkinlah kek tu jadi kejutan kan?



Lainlah kalau saya dah kerja dan dah ada rumah sendiri, saya boleh buat persediaan awal. Hehe Kalaulah saya dah ada rumah sendiri nanti saya nak buat kejutan besar besaran untuk umi dengan ayah jugak. Sekali sekala buat kejutan besar besaran dekat mak ayah kita kita apa salahnya kan? (belum habis belaja dah pike rumah sendiri? Apanih?) 


(yang sebelah kanan tu UMI saya)


Hihi.. Harini hari jadi umi saya. Saya sayang umi, sayang sangat sangat sangat. You're the best mom i ever had in the world. and you're my Super Emak. 

Saya nak nyanyi nih (pegang mic)

Allah selamatkan kamu 
Allah selamatkan kamu
Allah selamatkan Umiku tercinta
Allah selamatkan kamu

Selamat hari jadi
selamat hari jadi
selamat hari jadi Umiku tercinta
selamat hari jadiiii..

SAYANG UMI! :*

Mwheheh.. Korang nak tengok tak tumblr saya? meh meh tengok tumblr saya. Saje-saje buat semalam dengan sepenuh hati pulak tuh. Haha sambil membeliakkan mate nak cantikkkan tumblr kesayangan saya nih :3 TUMBLR SAYA


No comments:

Post a Comment